
همه ابن جمله را شنیده ایم که صرفه جویی یعنی درست مصرف کردن ؛ یعنی به اندازه ی نیاز خود از انرژی استفاده کنیم. نه بیشتر و نه کمتر ؛ که این با کم مصرف کردن و مصرف نکردن کاملا متفاوت است.
اما این پرسش به وجود می آید که " چرا صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت دارد؟ "
با صرفه جویی در مصرف انرژی میتوانیم بخشی از هزینه هایی را که بابت مصرف آب، برق و گاز پرداخت میکنیم کاهش دهیم. مصرف صحیح آب، برق و گاز در زندگی روزمره اهمیت زیادی دارد.
با صرفه جویی کردن در مصرف انرژی به خصوص در مصرف آب به حفظ و نگه داری آن برای نسل های آینده کمک میکنیم. صرفه جویی در مصرف سوخت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد
اینها تنها چند دلیل از هزاران دلیل برای صرفه جویی در مصرف انرژی است...
منبع: banki.ir
مهارت نه گفتن ؛ چگونه؟ (2)...
ما را در سایت مهارت نه گفتن ؛ چگونه؟ (2) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:05